2010. május 28., péntek

Nyárelő "reloaded"

10 megjegyzés:

  1. Így, a kettőt egymás mellet látva, mintha jobb volna. De azért János vélemányét még szívesen hallanám!

    VálaszTörlés
  2. szerintem így hangsúlyosabb,...tetszik...

    VálaszTörlés
  3. Nem biztos, hogy mérvadó, mert ezt a tónusvilágot eleve jobban szeretem. :)
    De szerintem a képnek is jobbat tett. Van atmoszférája. Megtelt érzéssel és élnek a fények. Azt mondtam volna, hogy a felhőket is drámaibbá tenném, de lehet, hogy nem kell (azért próbáld ki :), mert ad valami egyensúlyt.
    Nagyon szép a jobboldali facsoport belesimulása a hegyek vonulatába.

    VálaszTörlés
  4. Kipróbáltam sötétebb éggel, szerintem kísérletezz :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűek a tónusok, ez a jobbik, egyértelműen.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm mindenkinek a véleményeket és tanácsokat! Csak csendben jegyzem meg, az eredeti fotó még az elsőnél is szürkébb volt! Vigasztal, hogy végül is jó irányba indultam. Mindenképpen hasznosnak gondolom ez a bejegyzést, mert tanulhatok belőle!

    VálaszTörlés
  7. Lehet, hogy egyedül állok a véleményemmel, de nekem az első változat jobban tetszik. Ez sem rossz persze, de már nem lehet "Nyárelő" a címe, inkább "Vihar előtt" :-)

    VálaszTörlés
  8. Hol van ebben vihar előttiség, ezekkel a halovány felhőkkel, kedves Laci? Csak valamit, a megnevezés: fekete-fehér. Magyarán, a képben a teljes tónusskálának meg kéne jelennie. Ennek ez a változat felel meg.

    VálaszTörlés