2011. január 31., hétfő

Ellenfény - Counterlight

8 megjegyzés:

  1. Valamiért egy kínai festményt juttat az eszembe, el is képzeltem pár karaktert a jobb szélen.Szép ellenfényes kép!

    VálaszTörlés
  2. Hi! wonderful picture.. seems from another word :)

    VálaszTörlés
  3. Az ilyen képek láttán jön meg a kedvem a téli fotózáshoz és a hőmérőre nézve megy el. Utálom a hideget, de remek ez a fotó!

    VálaszTörlés
  4. Olyan súlyos lent, jobboldalt a sötét tömeg, hogy nem tudok vele megbarátkozni... Bocs...

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a kritikát, János! Próbáltam úgy is, hogy többet vágok le belőle jobb oldalt, de akkor meg a úgy éreztem, semmi nem ellensúlyozza a bal oldalon fentebb levő sötét foltot.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép kép, gartulálok!

    VálaszTörlés
  7. Nem is arra gondoltam, hogy vágj. A terepen kerestem volna (talán) jobb nézőpontot. :)

    VálaszTörlés