2011. február 6., vasárnap


Senki, sehová. - Nobody nowhere.

11 megjegyzés:

  1. Jajj, dehogynem! Bárki, bármeddig, amíg ilyen szép fák szegélyezik...

    Gratula a Blogger díjhoz is!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nobody nowhere, only the winter.. beautiful picture..
    Saludos..

    VálaszTörlés
  3. Ez a kép nagyon közel áll... , szóval szeretem a ködöt:)

    VálaszTörlés
  4. A köd jótékony hatása, remek. Szépek a zuzmarás fák.

    VálaszTörlés
  5. Remek... Ez azt hiszem a Csikszeredabol Udvarhelyfele vezeto uton keszult...Nem? En is jartam akkortajt ott es ilyenek voltak a fak

    VálaszTörlés
  6. ó de jó ködbeveszős fotó!!!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm mindenkinek!
    János: Sajnálom, így a tél vége felé már csak ilyen depisek jönnek elő.
    Keriatti: Igen, ott is van egy hasonló szakasz, de ez épp a másik irányban, Szereda és Tusnád között készült.

    VálaszTörlés
  8. Én egész télen vadásztam a nagy hót és ködöt. Mikor köd volt kevés volt a hó és forditva. Határozottan átjön ez a fotód is.

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Nagyon örülök, hogy eltaláltál a blogomra... Így én is láthatom a Te képeidet, ami lehet hogy sosem történt volna meg másképp, és akkor egy nagyon nagy élménnyel lennék szegényebb, mert a képeid igazán fantasztikusak, értékes vizuális élményt nyújtanak!

    Szép fényeket!

    VálaszTörlés