2010. november 15., hétfő

Alcsík felhői - Clouds of Lower Csik Basin




6 megjegyzés:

  1. Szép felhős gyűjtemény. Az utolsó a kedvencem.

    VálaszTörlés
  2. Fantásticos estos cielos, con un blanco y negro genial!

    VálaszTörlés
  3. A másadik kép nagyon tetszik, belőlem valami szorongásos magány - érzetet váltott ki

    VálaszTörlés
  4. Nekem az utolso tetszik... en megprobaltam volna erosebb konntrasztal hogy a felhok szembetunobbek legyenek.

    VálaszTörlés
  5. nekem is a második kép a kedvencem! tetszenek, jó ez a stílus.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a megjegyzéseket mindenkinek! S akkor most az én megjegyzéseim (kritikus hangulatban vagyok ám!)
    1. Zavarnak a fáktól jobbra elterülő bokrok. Sötétebbre kellett volna venni az eget is, de mivel éppen hódok után szaladgáltam, nem volt nálam a polárszűrő. Ez a többi képre is áll!
    2. Jobban neki lehetett volna feküdni, hogy az égre vetüljön a kerítésdarab.
    3. Az ég nem elég "teli" a felhők nem annyira hangsúlyosak, hogy kitöltsék a teret, s bal oldalra sem ártott volna valami. Mondjuk magasabb lehetne a Nagysomlyó hegye. Kb 500 méterrel!
    4. Polárszűrő, kontrasztosabb ég. Plusz jóval balra menni, hogy a jelentéktelen fa teljesen eltűnjön és a hídfőt használni jobb oldali elemnek!

    VálaszTörlés