2012. március 8., csütörtök

Egyedül nem megy!



Fülöp Lóránthoz hasonlóan én sem találtam egyetlen szál virágot sem a széles csíki határban! S egyébként is, virágot küldjön a kertész, a madarász küldjön madarat! Így hát ezzel a csokor keresztcsőrűvel szeretnék boldog nőnapot kívánni minden kedves barátnőmnek, ismerősömek és fotóstársamnak!

UI: A keresztcsőrűeket nekem is csak szálanként sikerült szedegetnem, mint ahogy a virágot szokás, de a Photoshop fejlesztőinek segítségével mégiscsak sikerült őket csokorba fogni! :)

4 megjegyzés:

  1. Hehe, látom, te is egyedit ötöltél ki :D

    VálaszTörlés
  2. Jaj de jót nevettem! Szovel így kerültek egy csokorba :) Nagyon szép és különleges kis teremtmények ezek a keresztcsőrűek!

    Én is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  3. Ötletes manipuláció.:-)
    Köszönöm a jókívánságot!

    VálaszTörlés
  4. :) Szép madárcsokor lett!
    Üdv Miklós

    VálaszTörlés