2012. április 16., hétfő

Gólyahír - Yellow Marsh Marigold


6 megjegyzés:

  1. Nem találok szavakat! Egyszerűen gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Valami gyönyörűség, ahogy nyújtózik a fény felé!
    Vidám tavasz! :)

    VálaszTörlés
  3. Itt most a hosszú nap végén (hűha, igyekeznem kell!) idézgetni fogok gyerekkori legkedvesebb verses antológiámból:
    "Héjha, a lányok, a lányok!
    Aj, a királyi virágok!" (S. de Horozco)

    "Szép szemeddel édes fényt láthatok,
    Mit vak szemeim már észre se vettek." (Michelangelo Buonarotti)

    "Jön a tavasz, rügyei kipattannak,
    éles fényei bekerítenek." (Demény Ottó)

    "Könnyek, késlekedések,
    Játékok közt lebegve
    száll az idő.Virágok szállnak benne... (Hans Arp)

    De ha valaki azt gondolná, hogy itt csak ájtatosan szemforgatva lírázgatok éjnek idején, hát szó sincs róla! Mindent jól megnéztem, meggondoltam, színekhez szavakat, formákhoz sorokat kerestem. De persze, a tökéletes, az a valami, mindig odébb van (ennyit azért mégis beismerek...).

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, Hölgyeim!

    Névtelen: "Gyerekkori legkedvesebb verses antológiám"?????? Ilyen még létezik??? Azt hittem már csak olyan van, hogy "az a két vers, amit gyerekkoromban a maradi tanáraim elolvastattak velem".

    VálaszTörlés
  5. Jajjj, Szilárd! Akkor én egy sznob alak vagyok? Vagy valami csodabogár? Tényleg verses antológia, na... szerintem teljesen normális...
    Hadd áruljam el: ezt a bejegyzést tegnap írtam, s látom, meg kell ismételnem, mert vélhetőleg nem sikerült bizonyítanom, hogy nem vagyok gép :) Hát mit mondjak, teljesen ki van itt kezdve az identitásom! S a tegnap még küldtem neked egy házi feladatot is (ugyancsak abból az antológiából), de komolyan, most már ide sem merem írni...

    VálaszTörlés