2012. június 18., hétfő

Gyurgyalagok - Beeeaters


4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép madarak! Nekem ez nem jönne össze :)

    VálaszTörlés
  2. Nahááát, nem is tudtam, hogy nálunk is élnek ilyen színes madarak...Jó, utánanéztem épp, hogy csak pár hónapig... de akkor is, hol élünk, ez itt a trópusok? Mondjuk legyen: szomorú trópusok, ahogy mondta a nagy antropológus.
    És ahogy ketten ülnek, tisztára Weöres: "kettőnket te madárka, csak elbír a kopár fa,
    ráülünk az ágára, fütyülünk a világra"
    (a legjobb, amit tehetnek)
    Na, én itt poénkodom, de neked biztosan sokat kellett lesni rájuk...

    VálaszTörlés
  3. Hát nagyon sokat nem kellett várni rájuk, elég hamar hozzászoknak az idegen tárgyhoz és közelebb jönnek. Azért az a két és fél óra az autóban a tűző napon....
    Nekem is az az érzésem, hogy "fütyülnek a világra". A homokbánya falában rengeteg hártyásszárnyú lakik, egész nap röpdösnek ki-be. A madárkák olyanok, mint a cápák a fókák szigete körül. Amikor kedvük szottyan elrúgják magukat az ágról és elkapnak egy-egy termetesebb rovart. Az ő repülési képességeikkel ez gyerekjátéknak tűnik, de gyanítom, hogy azért mégsem az.
    Köszönöm, hogy meglátogattatok!

    VálaszTörlés
  4. Szép gyurgyalagos kép, nem az a megszokott steril környezet, kihelyezett beszállóág stb. Ügyes, kreatív alkotás.
    Nekem még nem sikerült gyurgyalagot fotózni, mert a környékünkön nem tudom hol tanyáznak. De majd egyszer felkutatok egy ilyen helyet. Milyen jó is, hogy ennyi téma van a világban, sosem lehet megunni a fotózást.:-)

    VálaszTörlés